Loscil & Lawrence English – Jedyny Koncert w Polsce

Event details

  • 20.02.2024
  • 20:30
  • Aleja Armii Ludowej 14, Warszawa

Niemal równo rok od jego ostatniego wyprzedanego koncertu w Pardon, To Tu będziemy mieli kolejny raz przywilej gościć na naszej scenie jednego z najbarwniejszych przedstawicieli ambientu – kanadyjczyka Scotta Morgana aka LOSCIL. Tym razem jednak zawita do nas wraz z australijskim producentem, artystą multimedialnym, kuratorem i założycielem wytwórni Room40 – Lawrencem Englishem aby razem zaprezentować ich wspólny, wydany w wytwórni Kranky album “Colours Of Air”. Zapraszamy bardzo serdecznie!

🔸 Informacje:

Data: Wtorek, 20.02.2024
Wejście na koncert: 19:00
Rozpoczęcie koncertu: 20:30
Bilety: 89 zł (przedsprzedaż) / 99 zł (w dniu koncertu)
Adres: Aleja Armii Ludowej 14; 00-637 Warszawa

🔸 Miejsca Siedzące:

▪ Liczba miejsc siedzących jest ograniczona. Prosimy osoby, które są zainteresowane miejscem siedzącym o odpowiednio wcześniejsze dotarcie na koncert (od 19:00).

🔸 Bilety:

▪ Nasza strona internetowa: https://pardontotu.pl/programme
▪ Stacjonarnie u nas przy barze (bilety kolekcjonerskie)
▪ Bilety można także nabyć w dniu koncertu (od godziny 19:00) ‘na bramce’, o ile nie zostaną wcześniej wyprzedane

🔸 Skład:

Loscil – elektronika
Lawrence English – elektronika

🔸 Loscil:

LOSCIL to projekt muzyki elektronicznej kanadyjskiego kompozytora i artysty multimedialnego Scotta Morgana. Przez ponad 20 lat Morgan zbudował solidny katalog prac pod pseudonimem LOSCIL, luźno obejmujący gatunki muzyki ambient, klasycznej i elektroakustycznej. Od 2001 roku zdecydowana większość albumów LOSCIL, w tym LP z 2021 roku, Clara, została wydana przez cenione amerykańskie wydawnictwo Kranky.

Oprócz kluczowych wydawnictw dla wytwórni Kranky, takich jak “Plume”, “Endless Falls”, “Sea Island” i “Monument Builders”, Morgan wyprodukował także liczne projekty specjalne, remiksy i współpracował z innymi wytwórniami, takimi jak Ghostly International i Glacial Movements oraz artystami, w tym Ryuichi Sakamoto, Murcof/Vanessa Wagner, bvdub, Sarah Neufeld, Daniel Bejar, Rachel Grimes i Lawrence English. of jazz.

🔸 Lawrence English:

urodził się w Brisbane, w Australii. Jego zainteresowanie dźwiękiem i muzyką eksperymentalną zaczęło się wcześnie, co skłoniło go do podjęcia studiów muzycznych. Jest on założycielem wytwórni muzycznej Room40, której misją jest wspieranie artystów eksperymentalnych, ambientowych, drone i z innych obszarów dźwiękowych. Room40 stało się jednym z kluczowych wydawnictw w promocji tego rodzaju muzyki.

Ważnym elementem jego muzyki są relacje między przestrzenią a dźwiękiem. Z tego powodu zainteresował się nagraniami terenowymi oraz zgłębia politykę percepcji. Produkował albumy Bena Frosta czy Tujiko Noriko, wydał również wiele nagrań solowych, współpracował z takimi postaciami jak Grouper, David Toop, Scanner czy DJ Olive.

🔸 Album “Colours Of Air”:

The union of composers Lawrence English and loscil aka Scott Morgan is seamless, sublime, and long overdue. Born of a conversation centered on the notion of “rich sources” as a forge for electronic music, “Colours Of Air” is a collection of recordings of a century old pipe organ housed at the historic Old Museum in Brisbane, Australia, which were then processed, transformed, and elevated into eight majestic electro-acoustic threshold devotionals. The timbre of the instrument and spatial fluctuations of room tone infuse the music with a subdued, sacred feel, like vaulted light in a nave of stained glass. They describe the album as “an iterative project, a reduction and eventual expansion,” sifting the swells and drones of the organ for every shivering shade of radiance.

The tracks are named for the hue each piece suggests – from the gauzy levitational miasma of “Yellow” to the pulsing melancholic mirage of “Violet” to the seething twilit sandstorm of “Magenta.” Morgan and English are both adept at conjuring moods of muted grandeur, like landscapes veiled in dusk, still looming and luminous. Here their combined powers open pathways to heightened realms of deep listening and bewitching restraint, finding flickering infinities in ancient configurations of wind, brass,
stone, and dust.

🔸 Zapisz się do naszego newslettera:

http://eepurl.com/g7wmaf

🔸 Pardon, To Tu

https://pardontotu.pl/
https://www.instagram.com/pardontotu/
https://twitter.com/PardonToTu
https://www.tiktok.com/@pardontotu